• GRATIS VERZENDING VANAF 50 EURO (NL)
  • GRATIS VERZENDING VANAF 75 EURO (BE)
  • NIET TEVREDEN? GELD TERUG

 RUILEN & RETOURNEREN

 

Niet tevreden over je aankoop en wil je het ruilen of retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product ruilen of retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is ongedragen en ongewassen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Volg onderstaande stappen om je product te retourneren:

  1. Meld hier je retour aan. 
  2. Download het retourformulier hier en vul deze zo volledig mogelijk in.
  3. Pak het retour te zenden product weer netjes en stevig in, bij voorkeur in de originele verpakking samen met het retourformulier.
  4. Verzend het pakketje ( bewaar je verzendbewijs ). 
  5. Wanneer je pakketje is aangekomen en gecontroleerd is zullen wij het bestelbedrag van de geretourneerde producten terugstorten middels de betaalmethode waarmee afgerekend is.

 

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

 

Mag ik bestelde producten passen alvorens ze retour te sturen?

Uiteraard mag je de ontvangen producten even passen. Let erop dat je deze niet draagt (en dat je de verzegeling van hygiënegevoelige producten niet verbreekt). Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.

 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Bij de retourzending ligt het risico van eventueel tijdens het transport ontstane schade of het verdwijnen van de retourzending bij de klant. We raden aan om het verzendbewijs altijd goed te bewaren om aan te tonen dat je pakket is geretourneerd in geval je pakket zoek raakt.

 

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 14 dagen verwerken.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

 

Welke producten kan ik niet retourneren?

Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van onze retourservice wanneer de verzegeling is verbroken:

  • Ondergoed;
  • Shapewear;
  • Sokken en panty’s;
  • Badkleding.

De volgende producten zijn ook uitgesloten van onze retourservice:

  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten;
  • Afgeprijsde / sale producten;
  • Cadeaubonnen en -kaarten.

 

Mijn vraag staat er niet tussen.

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan contact met ons op via info@bysou.nl.

Voldoet je retour niet aan bovengenoemde voorwaarden dan kan er niet geretourneerd worden en zal je retour worden geweigerd.